Politica de confidențialitate
Cine suntem? Cadru normativ. Obiectivele
1.1. SRL Simpals este un operator de date cu sediul social la adresa Calea Orheiului 28/1, Chișinău, Republica Moldova, responsabil de datele dumneavoastră personale. Noi vă livrăm serviciile în concordanță cu Termenii și Condițiile de utilizare (denumită în mod colectiv "Simpals", "noi", "nouă" sau "noastre" în această Politică). Detaliile noastre de contact se găsesc în acest regulament.

1.2. La prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul entității sunt aplicate principiile prevăzute de actele internaționale - Declaraţia universală a drepturilor omului, Convenţia pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale, Convenţia pentru protecţia persoanelor referitor la prelucrarea automatizată a datelor cu caracter personal, Directiva 95/46/CE a Parlamentului European și a Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, și a celor naționale – Constituția Republicii Moldova, Legea privind protecția datelor cu caracter personal, Legea privind accesul la informație, Cerinţele faţă de asigurarea securităţii datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaţionale de date cu caracter personal, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr. 1123 din 14 decembrie 2010, Regulamentului Registrului de evidenţă al operatorilor de date cu caracter personal, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 296 din 15 mai 2012 și alte acte legislative/normative de profil.

1.3. Obiectivele principale ale Politicii sunt disponibilitatea, integritatea și confidențialitatea tuturor informațiilor, inclusiv datelor cu caracter personal prelucrate de companie, atât în cadrul prelucrării manuale, cât și sistemelor și proceselor de tehnologie informațională. Securitatea reprezintă o componentă esențială a derulării optime a proceselor bazate pe IT în cadrul companiei. Baza unei securități IT adecvate o constituie respectarea prezentei Politici. Aceasta cuprinde cerințe și reguli pentru protecția tuturor informațiilor, inclusiv datele cu caracter personal, sistemelor și proceselor IT împotriva influențelor naturale, erorilor umane și tehnice, precum și împotriva acțiunilor deliberate care pot provoca pagube materiale, respectiv imateriale, sau care pot duce la încălcări ale legislației. Având în vedere că siguranță IT nu poate fi garantată exclusiv cu ajutorul unor sisteme tehnice, prezenta Politică vizează, de asemenea, aspecte de ordin organizatorico-juridic şi de altă natură.
Ce date colectăm despre dumneavoastră?
2.1.1 Date furnizate prin interacțiuni directe

Informații despre conectarea la platforma 999.md și 999.ro

Când folosiți formularul de conectare la serviciile noastre, este posibil să colectăm următoarele informații despre dumneavoastră:
  • numele și prenumele dumneavoastră;
  • numărul de telefon mobil;
  • numele companiei;
  • adresa de email.
2.1.2 Date pe care le colectăm automat, atunci când folosiți Serviciile noastre.
Când interacționați cu Platforma noastră sau folosiți Serviciile noastre, colectăm automat următoarele informații despre dumneavoastră:

Informații dispozitiv
  • Colectăm informații specifice dispozitivului, cum ar fi versiunea sistemului de operare, identificatorii unici. Asociem identificatorii dispozitivului cu contul dumneavoastră de pe site.
Informații despre loc
  • În funcție de autorizațiile acordate pe dispozitivul dumneavoastră, dacă publicați un articol pe Platforma noastră, colectăm și prelucrăm automat informații despre locația dumneavoastră reală. Utilizăm tehnologii diverse pentru a determina locul, inclusiv adresa IP, GPS, punctele de acces Wi-Fi și turnurile mobile. Datele privind locația dumneavoastră vă permit să vedeți articole de utilizator lângă dumneavoastră și vă ajută să postați articole din locul dumneavoastră.
Date despre Client
Detaliile tehnice, inclusiv adresa Protocol Internet (IP) a dispozitivului, fusul orar și sistemul de operare. De asemenea, vă vom păstra tipul și versiunea browserului dumneavoastră.

Date de tip Clickstream
  • Colectăm informații despre activitatea dumneavoastră pe Platforma noastră, care includ paginile de internet din care ați accesat Platforma noastră, data și ora fiecărei vizite, căutările pe care le-ați efectuat, bannerele publicitare sau conținutul pe care ați făcut clic, interacțiunea dumneavoastră cu aceste tipuri de publicitate, durata vizitei dumneavoastră și ordinea în care vizitați conținutul Platformei noastre.
Cookies și tehnologii similare
  • Utilizăm module de tip cookies pentru a gestiona sesiunile utilizatorilor, pentru a stoca preferințele de selecție a limbilor și a vă oferi reclame relevante. "Cookies" sunt fișiere text mici transferate de un server web pe hard disk-ul dispozitivului dumneavoastră. Cookies pot fi utilizate pentru a colecta data și ora vizitei dumneavoastră, istoricul navigării, preferințele dumneavoastră și numele dumneavoastră de utilizator. Puteți seta browserul să refuze toate sau unele cookies sau să vă avertizeze atunci când paginile de internet setează sau accesează cookies. Dacă dezactivați sau refuzați cookies, vă rugăm să rețineți că anumite părți ale Serviciilor/Platformelor noastre pot deveni inaccesibile sau pot să nu funcționeze corect. Pentru mai multe informații despre modulele cookies pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica privind Cookies.
2.1.3 Date de la terți sau surse disponibile public
Primim datele dumneavoastră personale de la diverși terți și din surse publice, după cum urmează:
  1. Anumite informații de natura tehnică și de utilizare de la furnizori de analize, cum ar fi Google.
  2. Informații de contact referitoare la operațiunile de afaceri din rețelele de publicitate, cum ar fi furnizorii de date în legătură cu operațiunile și partenerii de servicii. (Exemplu: date despre activitatea de afaceri).
  3. Datele privind utilizarea serviciilor din Platformă, aferente Serviciilor sau tranzacțiilor. (Exemplu: date legate direct de anunțurile publicate pe platformă pentru a preveni frauda și raportarea unor astfel de cazuri entităților respective).
De ce prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
Vom folosi datele dumneavoastră personale doar atunci când legea ne permite. Cel mai frecvent, vom folosi datele dumneavoastră personale în următoarele situații:
  • În cazul în care trebuie să executăm contractul pe care suntem pe punctul de a-l încheia sau l-am încheiat cu dumneavoastră;
  • În cazul în care sunt necesare pentru interesele noastre legitime de îmbunătățire a Serviciilor și asigurare a unei Platforme sigure și securizate;
  • În cazul în care suntem obligați să respectăm o obligație legală sau reglementată;
  • În cazul în care ne oferiți consimțământul dumneavoastră explicit.

În anumite circumstanțe, este posibil să prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în temeiul consimțământului dumneavoastră. Dacă facem acest lucru, vă vom anunța cu privire la scopul și categoria de date cu caracter personal pe care le prelucrăm în momentul în care cerem consimțământul dumneavoastră.

Am descris mai jos modul în care folosim datele dumneavoastră personale și temeiurile juridice pe care ne bazăm în acest sens. De asemenea, am identificat care sunt interesele noastre legitime, unde este cazul.

3.1 Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră pe Platformă

i. Utilizăm datele de tip clickstream pentru:
  • a vă oferi un conținut personalizat, cum ar fi să vă oferim rezultate de căutare mai relevante atunci când utilizați Serviciile noastre.
  • a determina cât timp petreceți și în ce mod navigați pe Platformă pentru a vă înțelege interesele și a îmbunătăți Serviciile noastre pe baza acestor date. De exemplu, vă putem oferi sugestii privind conținutul pe care îl puteți vizita pe baza conținutului pe care l-ați accesat.
  • a monitoriza și raporta eficiența furnizării de campanii partenerilor noștri de afaceri și analiza internă a afacerilor.
  • a împiedica afișarea de prea multe ori a acelorași reclame la același utilizator.

ii. Utilizăm datele dumneavoastră de localizare în următoarele scopuri:
  • pentru a compila informații anonime și agregate despre caracteristicile și comportamentul utilizatorilor noștri, inclusiv în scopul analizei de afaceri, segmentării și dezvoltării profilurilor anonime.
  • pentru a îmbunătăți prestarea Serviciilor noastre și pentru a personaliza conținutul pe care îl direcționăm către dumneavoastră. De exemplu - cu ajutorul datelor de localizare afișăm anunțurile care se află în vecinătatea dumneavoastră pentru a vă îmbunătăți experiența de cumpărare.
  • pentru a măsura și a monitoriza interacțiunea dumneavoastră cu bannerele publicitare plasate pe Platforma noastră.

iii. Cu ajutorul datelor dumneavoastră de înregistrare, care includ emailul și numărul de telefon, determinăm diferite dispozitive (precum calculatoare personale, telefoane mobile, tablete) prin intermediul cărora accesați Platforma. Acest lucru ne permite să asociem activitatea dumneavoastră pe Platformă pe diferite dispozitive și ne ajută să vă oferim o experiență adecvată indiferent de dispozitivul pe care îl utilizați.

Prelucrăm informațiile de mai sus pe baza interesului nostru legitim de a vă îmbunătăți experiența pe Platforma noastră și a îndeplini în mod adecvat contractul cu dumneavoastră.

3.3 Pentru a vă furniza o Platformă sigură și securizată

i. Utilizăm numărul dumneavoastră de telefon și identificatorii unici de dispozitiv pentru a administra și proteja Platforma (inclusiv depanare, analiză de date, testare, prevenire fraudă, întreținere sistem, suport, raportare și găzduire de date).

ii. Analizăm comunicările făcute prin intermediul comunicării prin e-mail sau alte platforme pentru a preveni frauda și pentru a promova siguranța prin blocarea mesajelor spam sau a mesajelor abuzive care vă pot fi trimise de orice alt utilizator.

Prelucrăm informațiile de mai sus pentru o executare adecvată a contractului nostru cu dumneavoastră, pentru a ne îmbunătăți serviciile și pe baza interesului nostru legitim de a preveni frauda.
Cum vă vom informa despre modificările aduse politicii de confidențialitate?
Este posibil să modificăm din când în când această Politică. Vom publica modificări pe această pagină și vă vom informa prin e-mail sau prin Platformă. Dacă nu acceptați termenii şi condițiile statuate în acest document, nu folosiți site-urile 999.md și 999.ro, precum şi serviciile oferite prin intermediul lui.
Drepturile dumneavoastră
În anumite circumstanțe, aveți și drepturi în temeiul legislației privind protecția datelor în ceea ce privește datele dumneavoastră cu caracter personal.
Dacă doriți să exercitați oricare dintre drepturile de mai jos, contactați-ne folosind datele de contact.

Dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastră personale (denumit în mod obișnuit "solicitarea de acces a persoanei vizate"). Aceasta vă permite să primiți o copie a datelor personale pe care le deținem despre dumneavoastră și să verificați dacă le prelucrăm în mod legal.

Dreptul de a solicita corectarea oricăror date pe care le avem despre dumneavoastră. Acest lucru vă permite să corectați orice date incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dumneavoastră, deși este posibil să fie necesar să verificăm corectitudinea datelor noi pe care ni le furnizați.

Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale. Aceasta vă permite să ne cereți să suspendăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale în următoarele scenarii: (a) dacă doriți să stabilim acuratețea datelor; (b) în cazul în care utilizăm datele ilegal; (c) în cazul în care aveți nevoie să păstrăm datele, chiar dacă nu mai avem nevoie de ele, deoarece aveți nevoie pentru a stabili, a exercita sau a apăra revendicări legale; sau (d) v-ați opus utilizării de către noi a datelor dumneavoastră, dar trebuie să verificăm dacă avem motive legale imperative de a le utiliza.

Dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră personale. Acest lucru vă permite să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele personale acolo unde nu există motive întemeiate să continuăm să le prelucrăm. De asemenea, aveți dreptul să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele dumneavoastră personale în cazul în care ați exercitat cu succes dreptul dumneavoastră de a obiecta asupra prelucrării (a se vedea mai jos), dacă am prelucrat informațiile dumneavoastră în mod ilegal sau dacă suntem obligați să ștergem datele dumneavoastră personale pentru a respecta legislația locală. Vă rugăm să rețineți că, pentru anumite scopuri, suntem obligați din punct de vedere legal să păstrăm datele dumneavoastră. Vă rugam să consultați prezentul regulament pentru mai multe detalii.

Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră personale în cazul în care ne bazăm pe un interes legitim (sau al unui terț) și ceva din situația dumneavoastră particulară vă face să doriți să obiectați asupra prelucrării din acest motiv, deoarece simțiți că are impact asupra drepturilor și libertăților dumneavoastră fundamentale. De asemenea, aveți dreptul să obiectați în cazul în care prelucram datele dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct. În unele cazuri, putem demonstra că avem motive legitime convingătoare pentru a prelucra informațiile dumneavoastră, care depășesc drepturile și libertățile dumneavoastră.

Dreptul de a solicita transferul datelor dumneavoastră personale către dumneavoastră sau către un terț. Vă vom furniza dumneavoastră sau unui terț la alegerea dumneavoastră, datele dumneavoastră personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de computer. Rețineți că acest drept se aplică doar informațiilor automate pentru care ne-ați dat inițial consimțământul de a le utiliza sau în cazul în care am utilizat informațiile pentru a executa un contract cu dumneavoastră.

Dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul privind prelucrarea datelor dumneavoastră personale. Acest lucru nu afectează legalitatea oricărei prelucrări pe care am efectuat-o deja pe baza consimțământului dat anterior.

Nu este necesară nicio taxă în mod obișnuit: nu va trebui să plătiți o taxă pentru accesarea datelor dumneavoastră personale (sau pentru exercitarea oricăruia dintre celelalte drepturi). Cu toate acestea, este posibil să percepem o taxă rezonabilă dacă solicitarea dumneavoastră este vădit neîntemeiată, repetată sau exagerată. În mod alternativ, este posibil să refuzăm să dăm curs solicitării dumneavoastră în aceste circumstanțe.

Termen limită de răspuns: Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în decurs de o lună. Ocazional, poate dura mai mult de o lună dacă solicitarea dumneavoastră este deosebit de complexă sau ați făcut mai multe solicitări. În acest caz, vă vom anunța și vă vom ține la curent.

În plus, aveți dreptul să faceți plângere în orice moment autorității responsabile de protecția datelor. Puteți găsi datele de contact în secțiunea de mai jos.

Cu toate acestea, înainte de a face o plângere autorității pentru protecția datelor, apreciem ocazia de a ne ocupa noi în primul rând de problemele dumneavoastră. În acest sens, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail.

Comunicare și marketing
Vom comunica cu dumneavoastră prin e-mail, prin SMS sau printr-o notificare din aplicație în legătură cu Serviciile/Platforma pentru a vă informa în cazul în care plasarea anunțurilor este efectivă/a expirat și pentru alte mesaje tranzacționale în legătură cu Serviciile noastre. Deoarece este imperativ ca noi să vă furnizăm astfel de mesaje tranzacționale, este posibil să nu puteți renunța la astfel de mesaje.

Cu toate acestea, ne puteți solicita să nu vă mai trimitem comunicări de marketing în orice moment, accesând link-ul de dezactivare din e-mail sau SMS-ul trimis sau să ne contactați prin telefon.

Este posibil să primiți comunicări de marketing de la noi dacă:
  • ați solicitat astfel de informații de la noi;
  • utilizați Platforma sau Serviciile noastre;
  • ne-ați furnizat detaliile când ați solicitat conectarea la Platformă; sau
  • v-ați înregistrat pentru o promoție.
Către cine divulgăm datele dumneavoastră?
Este posibil să divulgăm datele personale către părțile prezentate mai jos, în scopurile stabilite în secțiunea 3 de mai sus.

Companiile afiliate - Putem împărtăși datele dumneavoastră cu alte companii din cadrul Simpals și ne ajută să furnizăm servicii de operare a afacerilor, cum ar fi îmbunătățiri ale produselor, asistență pentru clienți și mecanism de detectare a fraudei. Orice partajare a datelor cu caracter personal va fi întotdeauna supusă măsurilor de protecție descrise în prezentul regulament sau unui acord de transfer de date care definește în mod clar obligațiile părților și asigură măsurile tehnice și organizatorice pentru a vă proteja datele.

Furnizori terți de servicii: Utilizăm furnizori terți de servicii pentru a ne ajuta să furnizăm anumite aspecte ale Serviciilor noastre. Furnizorii de servicii pot fi localizați în interiorul sau în afara Republicii Moldova.

Pentru efectuarea plăților pe platforma noastră, fie că este vorba despre plata cu cardul sau plata prin ordin de plată folosim serviciile băncilor comerciale, procesator de plăți mandatat de noi pentru efectuarea acestor operațiuni în conformitate cu legislația din Republica Moldova. În acest context, atunci când efectuați plăți pe platforma noastră pentru achiziționarea serviciilor noastre, vom transmite o parte din datele dumneavoastră cu caracter personal către banca comercială în scopul procesării plăților şi a încheierii tranzacției relevante.

Efectuăm controale asupra furnizorilor terți de servicii și le solicităm să respecte securitatea datelor dumneavoastră personale și să le trateze în conformitate cu legea. Nu le permitem să utilizeze datele dumneavoastră personale în scopuri proprii și le permitem doar prelucrarea datelor personale în scopuri specifice și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

Furnizori de publicitate și de analiză: Pentru a îmbunătăți Serviciile noastre, uneori vom distribui informațiile dumneavoastră furnizorilor de servicii de analiză (data analytics) care ne ajută să analizăm modul în care persoanele vizate utilizează Platforma/Serviciul nostru. Împărtășim informațiile dumneavoastră cu ei în formă neidentificabilă pentru monitorizarea și raportarea eficacității livrării de campanii către partenerii noștri de afaceri și pentru analiza internă a companiilor. Aceste informații vor include în mod tipic ID cookie, adresă IP (scurtată), URL de referință, dar și informații despre browser și dispozitiv. Colaborăm cu BATI care este o organizație necomercială a industriei de media si publicitate ce are ca membri edituri de presa scrisa si online, agenții si clienți de publicitate, precum și diferiți furnizorii de publicitate, inclusiv dar fără a se limita la ADMIXER.

Organe de urmărire penală, autoritățile publice și altele: putem divulga datele dumneavoastră personale organelor de urmărire penala, autorităților publice sau guvernamentale și altor părți terțe relevante în respectarea cerințelor legale sau de reglementare. Putem alege să vindem, să transferăm sau să fuzionăm părți din afacerea noastră sau din activele noastre. Alternativ, putem căuta să achiziționăm alte afaceri sau să fuzionăm cu ele. Dacă are loc o schimbare în compania noastră, atunci noii proprietari pot utiliza datele dumneavoastră personale în același mod ca cel descris în această Politică.

Informații disponibile publicului: Când postați un articol în scopul unei vânzări utilizând Serviciile noastre, puteți alege să faceți anumite informații personale vizibile altor utilizatori a site-lui. Acestea pot include numele, prenumele, adresa dumneavoastră de email, locația dumneavoastră și numărul de contact. Rețineți că toate informațiile pe care le furnizați altor utilizatori pot fi întotdeauna distribuite de aceștia altor persoane, prin urmare, vă rugăm să exercitați discreție în acest sens.
Transferuri internaționale
Atunci când vă transferăm datele cu caracter personal către o țară care nu se află în Uniunea Europeană, ne asigurăm că se acordă un grad de protecție similar prin asigurarea implementării cel puțin a uneia dintre următoarele măsuri de protecție:
Unde stocăm datele dumneavoastră și pentru cât timp?
Datele pe care le colectăm despre dumneavoastră vor fi stocate și prelucrate atât în interiorul, cât și în afara Republicii Moldova, în servere securizate, pentru a oferi utilizatorilor cea mai bună experiență posibilă. De exemplu - pentru construirea rapidă a paginilor de internet sau a aplicațiilor mobile.

Vom păstra datele dumneavoastră personale atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pe care le-am avut în vedere atunci când le-am colectat, inclusiv în scopul satisfacerii oricăror cerințe de natură legală, contabilă sau de raportare.

Pentru a determina perioada adecvată de păstrare a datelor cu caracter personal, luăm în considerarea cantitatea, natura și sensibilitatea datelor personale, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor dumneavoastră personale, scopurile pentru care prelucrăm datele dumneavoastră personale și dacă putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace și cerințele legale aplicabile.

Dacă nu există activitate în contul dumneavoastră timp de 12 de luni, ne rezervăm dreptul să ștergem contul dumneavoastră, inclusiv toate datele personale stocate în cont, ceea ce înseamnă că nu îl veți mai putea accesa și utiliza. Cu toate acestea, puteți fi sigur că nu vă vom șterge contul în cazul în care aveți tranzacții deschise sau aveți dreptul la o rambursare sau o rambursare a creditului de la noi. Înainte de a vă șterge contul, vă vom contacta pentru a verifica dacă nu doriți să continuați utilizarea contului.
Măsuri tehnice și organizatorice și securitatea prelucrării
Toate informațiile pe care le primim despre dumneavoastră sunt stocate pe servere securizate și am implementat măsuri tehnice și organizatorice pe intern adecvate și necesare pentru a vă proteja datele personale. Noi evaluăm în permanență securitatea rețelei și gradul de adecvare al programului său intern de securitate a informațiilor, care este destinat: (a) să vă ajute să vă asigurați datele împotriva pierderii, accesului sau divulgării accidentale sau ilegale; (b) să identificați riscurile previzibile în mod rezonabil pentru securitatea rețelei noastre, și (c) să minimizați riscurile de securitate, inclusiv prin evaluarea riscurilor și prin testare periodică. În plus, asigurăm că toate informațiile de plată sunt criptate utilizând tehnologia SSL.

Rețineți că, în ciuda măsurilor pe care le-am implementat pentru a vă proteja datele, transferul de date prin Internet sau alte rețele deschise nu este niciodată complet sigur și există riscul ca datele dumneavoastră personale să fie accesate de terți neautorizați.
Legături către website-uri terțe
Platforma noastră poate conține trimiteri către pagini web sau aplicații ale terților. Dacă faceți clic pe una dintre aceste legături, rețineți că fiecare dintre aceste pagini sau aplicații va avea propria politică de confidențialitate. Nu controlăm aceste pagini de internet/aplicații și nu suntem responsabili de aceste politici. Când părăsiți Platforma noastră, vă încurajăm să citiți politica de confidențialitate a fiecărei pagini web pe care o vizitați.
Principiile prelucrării datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal se bazează pe următoarele principii:
- legitimitatea scopurilor și metodelor de prelucrare a datelor cu caracter personal și buna-credință;
- respectarea scopurilor prelucrării datelor cu caracter personal cu obiectivele definite anterior și declarate în timpul colectării datelor cu caracter personal;
- respectarea volumului și naturii datelor cu caracter personal prelucrate, a metodelor de prelucrare a datelor cu caracter personal în raport cu scopul prelucrării datelor cu caracter personal;
- veridicitatea datelor cu caracter personal, relevanța și volumul necesar de prelucrare a acestora, inadmisibilitatea prelucrării excesive în raport cu scopurile colectării datelor cu caracter personal;
- legalitatea măsurilor organizatorice și tehnice pentru a asigura securitatea datelor cu caracter personal;
- dorința de îmbunătățire continuă a sistemului de protecție a datelor cu caracter personal.
Date de identificare și detalii de contact
Pentru orice informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm contactați serviciul suport clienți prin e-mail.

Dacă doriți sa ne contactați pentru a solicita informații cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal puteți să trimiteți o scrisoare la adresa: MD-2059, mun. Chișinău, str. Calea Orheiului, 28/1.

Date de identificare ți bancare:
S.R.L. ”SIMPALS”
IDNO: 1004600001907
Cod TVA: 0503999
IBAN LEI: MD39VI000022514031650MDL
IBAN EURO: MD77VI000000022514031650EUR
Banca: BC 'Victoriabank' S.A. fil. 3 Chișinău
codul băncii: VICBMD2X416
Administrator: Roman ȘTIRBU

Program de lucru:
Luni-vineri de la 09:00 până la 18:00;
Pauza de masă: 12:00 -13:00 / 13:00 -14:00;
Zile de odihnă: sâmbăta și duminică.

Suport clienți 24/7 pentru 999.md: +(373) 22 888002
E-mail: info@999.md
Email: contact@999.ro
Autoritatea pentru Protecția Datelor
Pentru problemele cu privire la protecția datelor, puteți contacta autoritatea locală reprezentată de către: Centrul Naţional pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal
Adresă: MD-2004, Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 48
Website: http://www.datepersonale.md/